Direct aan de beurt op de afgesproken tijd. Vakkundig geknipt, was wel nodig na 4 maanden.
Styling door Nael•Mannen knippen
Kees•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke mensen, kwaliteit, hygiëne
Behandeling door lana•Gezicht threaden
Youssra•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurig op tijd geholpen, vriendelijk behandeld en heel erg tevreden met het resultaat!
Styling door Hanan•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
super mooi gedaan!
Highlights - heel hoofdToon alles…
Floor•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Opzich ben ik blij met hoe het geknipt is. Er werd alleen Helemaal niet gecommuniceerd. Geen welkom, geen vragen over hoe ik het geknipt of gestyled wilde hebben. Ik moest dit zelf aankaarten. Toen ik zei dat ik t föhnen te heet vond, ging ze gewoon door.. Ik zat er daardoor totaal niet op mn gemak, maar gelukkig wel prima resultaat.