Vandaag voor het eerst een bezoek gebracht aan deze kapper. Ik werd geknipt door Nael. Hij besteedde echt aandacht aan mijn haar en Ik ben ontzettend tevreden met het resultaat. Ik kom zeker terug.
Styling door Nael•Vrouwen knippen
Holly•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi geknipt en mijn haren ook nog mooi gekruld! Bedankt!
Styling door lana•Vrouwen knippen
Jamie•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga hier altijd enorm tevreden weg! Weer goed geknipt en perfecte wenkbrauwen
Behandeling door Nael•
Vrouwen knippenToon alles…
Mariska•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, kundig en geven goed advies voor het onderhoud en shapen.