Vandaag voor het eerst een bezoek gebracht aan deze kapper. Ik werd geknipt door Nael. Hij besteedde echt aandacht aan mijn haar en Ik ben ontzettend tevreden met het resultaat. Ik kom zeker terug.
Styled by Nael•Ladies' Haircuts
Holly•about 6 years ago
Verified review
Heel mooi geknipt en mijn haren ook nog mooi gekruld! Bedankt!
Styled by lana•Ladies' Haircuts
Jamie•about 6 years ago
Verified review
Ik ga hier altijd enorm tevreden weg! Weer goed geknipt en perfecte wenkbrauwen
Treatment by Nael•
Ladies' HaircutsShow all…
Mariska•about 6 years ago
Verified review
Fijne salon, kundig en geven goed advies voor het onderhoud en shapen.