Een warme ontvangst en vriendelijke specialisten. Gelukkig werken hier mensen met veel verstand van zaken. Mijn voeten voelen weer heerlijk zacht met keurig gelakte nagels. Een lekker kopje thee op en nieuwe afspraak gemaakt. Dank u dames tot de volgende keer. Groetjes Mini
Mini•about 2 years ago
Verified review
great service! love my nails! very friendly staff.
PedicureShow all…
Alicia•about 2 years ago
Verified review
Aardig personeel, goede service! Ging weg met goed en mooi verzorgde nagels. Top gedaan!
Treatment by Julia•Pedicure
Anoniem•about 2 years ago
Verified review
Was a perfect experience.
Treatment by Vera•Pedicure
ELENI•about 2 years ago
Verified review
Professionele behandeling in een prettige omgeving met persoonlijk con!