Een warme ontvangst en vriendelijke specialisten. Gelukkig werken hier mensen met veel verstand van zaken. Mijn voeten voelen weer heerlijk zacht met keurig gelakte nagels. Een lekker kopje thee op en nieuwe afspraak gemaakt. Dank u dames tot de volgende keer. Groetjes Mini
Mini•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
great service! love my nails! very friendly staff.
PedicureToon alles…
Alicia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig personeel, goede service! Ging weg met goed en mooi verzorgde nagels. Top gedaan!
Behandeling door Julia•Pedicure
Anoniem•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was a perfect experience.
Behandeling door Vera•Pedicure
ELENI•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele behandeling in een prettige omgeving met persoonlijk con!