Het was super lekker en mega ontspannend! Heerlijk geholpen door Dominique!
Eline•over 6 years ago
Verified review
Eyeliner boven en onder laten zetten. Top gedaan! Voor, tussen en na de behandeling steeds overleg en met spiegel het resultaat bekeken en besproken. Zeer tevreden, bedankt
Ella•over 6 years ago
Verified review
prima zoals altijd
Wilma•over 6 years ago
Verified review
Super vriendelijk, professioneel, informeel
Lies•over 6 years ago
Verified review
Het was weer een heerlijke behandeling. Echt een verwennerij dank je wel Leonie.