Het was super lekker en mega ontspannend! Heerlijk geholpen door Dominique!
Eline•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Eyeliner boven en onder laten zetten. Top gedaan! Voor, tussen en na de behandeling steeds overleg en met spiegel het resultaat bekeken en besproken. Zeer tevreden, bedankt
Ella•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
prima zoals altijd
Wilma•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk, professioneel, informeel
Lies•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer een heerlijke behandeling. Echt een verwennerij dank je wel Leonie.