Dominique is een topper! Ze is heel klantgericht, goed in haar werk en fijn in de omgang. De gezichtsbehandeling was heerlijk, wat een service dat je met mooie make up op weer de deur uit loopt. Fijne salon!
Marit•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangen door Dominique. Goed advies over de behandeling. Nagels netjes gedaan!
Mylene•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een uitstekende behandeling - efficiënt, vakkundig en vriendelijk. Ook de ontvangst en het verblijf voordat de mini-pedicure behandeling startte was aangenaam - diverse lekkere theesoorten, oliebollen en appelflappen. Dus het nieuwe jaar op goede voet beginnen.
Goan•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste schoonheidssalon waar ik ooit geweest ben. Super behandelingen en gastvrije service. Je wordt echt in de watten gelegd!
Denise•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was super lekker en mega ontspannend! Heerlijk geholpen door Dominique!