Vandaag afspraak bij Dominique voor een pedicure behandeling . Ben erg goed geholpen en mijn voetjes zijn als nieuw . Dominique je bent een topper 👍🏻
Imma•over 7 years ago
Verified review
We werden zeer vriendelijk en uitgebreid geholpen. We hadden een heerlijk arrangement met beauty behandeling en high tea en kregen zelfs nog make-up naderhand op.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden. Bedankt nogmaals voor deze heerlijke middag
Samantha•over 7 years ago
Verified review
Gastvrij en fijne behandeling. High tea was heerlijk.
Simone•over 7 years ago
Verified review
De afspraak was zeer ontspannen en alles werd goed en duidelijk uitgelegd! ik kom zeker terug!