Vandaag afspraak bij Dominique voor een pedicure behandeling . Ben erg goed geholpen en mijn voetjes zijn als nieuw . Dominique je bent een topper 👍🏻
Imma•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
We werden zeer vriendelijk en uitgebreid geholpen. We hadden een heerlijk arrangement met beauty behandeling en high tea en kregen zelfs nog make-up naderhand op.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden. Bedankt nogmaals voor deze heerlijke middag
Samantha•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gastvrij en fijne behandeling. High tea was heerlijk.
Simone•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De afspraak was zeer ontspannen en alles werd goed en duidelijk uitgelegd! ik kom zeker terug!