One by one wimpers zijn zoals gewoonlijk altijd super mooi!
Ook de wax voor gehele benen altijd goed.
Vriendelijk personeel, je word altijd goed geholpen.
Ik ben super tevreden over V cosmetics! 😊
Claudia•over 7 years ago
Verified review
Leuk geholpen, lekkere pedi- & manicure en blij met het resultaat!
Raisa•over 7 years ago
Verified review
Heel gaaf gedaan
Latifah•over 7 years ago
Verified review
Perfect
Babette•over 7 years ago
Verified review
Great treatments, nice location, fantastic service - I'm a big fan :-)