One by one wimpers zijn zoals gewoonlijk altijd super mooi!
Ook de wax voor gehele benen altijd goed.
Vriendelijk personeel, je word altijd goed geholpen.
Ik ben super tevreden over V cosmetics! 😊
Claudia•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk geholpen, lekkere pedi- & manicure en blij met het resultaat!
Raisa•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel gaaf gedaan
Latifah•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Babette•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Great treatments, nice location, fantastic service - I'm a big fan :-)