Topservice ..
Sabine is mijn standaard favoriete persoon
Miryam•almost 8 years ago
Verified review
Altijd hartelijk ontvangen en kundig personeel
Karin•almost 8 years ago
Verified review
De behandeling heb ik heel fijn en ontspannend ervaren. Bedankt!
Pinar•almost 8 years ago
Verified review
Ik ben voor eerste keer naar V Cosmetics gegaan voor een gezichtsbehandeling. Die is erg goed bevallen. Behalve dat de salon schoon, mooi en stijlvol is, werd ik vriendelijk welkom geheten en alles werd haarfijn uitgelegd. Ik hecht veel waarden aan het contact en dat verliep erg prettig en professioneel. Bij de behandeling werd precies uitgelegd wat er gedaan werd. Kortom: voor herhaling vatbaar!
Wies•almost 8 years ago
Verified review
The ladies were very friendly, professional and welcoming, and explained everything. The treatment itself was great!. The salon was super clean and modern and organised which was also really good. It was great to be able to see the other treatments that you do and I will definitely be recommending you and coming back myself.