De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
2461 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Topservice .. Sabine is mijn standaard favoriete persoon
Altijd hartelijk ontvangen en kundig personeel
De behandeling heb ik heel fijn en ontspannend ervaren. Bedankt!
Ik ben voor eerste keer naar V Cosmetics gegaan voor een gezichtsbehandeling. Die is erg goed bevallen. Behalve dat de salon schoon, mooi en stijlvol is, werd ik vriendelijk welkom geheten en alles werd haarfijn uitgelegd. Ik hecht veel waarden aan het contact en dat verliep erg prettig en professioneel. Bij de behandeling werd precies uitgelegd wat er gedaan werd. Kortom: voor herhaling vatbaar!
The ladies were very friendly, professional and welcoming, and explained everything. The treatment itself was great!. The salon was super clean and modern and organised which was also really good. It was great to be able to see the other treatments that you do and I will definitely be recommending you and coming back myself.