Fijne behandeling de meiden zijn kundig en vriendelijk.Een paar tips;begroeting van de eigenaresse zou veel beter kunnen. Groet al je klanten en maak even een klein praatje. In de behandel kamer zouhet fijn zijn een wrap around handdoek te hebben met klitten band. Dan kun je je bh ook uit doen en beter relaxen. De meiden zouden ook even uit de kamer kunnen stappen terwijl je je ontkleed.Hetzelfde geld voor na de behandeling, stap uit de kamer de klant kan zich weer aankleden en beneden wacht een glas water en de betaling.
kariene •ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
very friendly staff & nice atmosphere. I would recommend it :)
Boyana•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden. Ik was als altijd proffesioneel geholpen en jong team van V-cosmetica staat altijd voor je klaar met allerlei handige adviezen.
Monica•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en de high tea was ook super na relaxen 🙂