Intakegesprek gehad voor PMU en zoals ik verwacht ben van Julia, altijd even vriendelijk, professioneel en je voelt je vrij alles te vragen. Over een tijdje mijn recensie hoe de behandeling was en het resultaat:-)
Melanie•over 1 year ago
Verified review
Vriendelijk en goede behandeling!
Treatment by Julia•Cellulite Treatments
G.•over 1 year ago
Verified review
Hij was weer net zo goed als altijd.
bert•over 1 year ago
Verified review
Rachel is een topper, zeer professioneel en heerlijke ontspannende behandeling gehad. Ook Renate heeft de pedicure + lak prima gedaan. Zeer tevreden klant!
Anita•over 1 year ago
Verified review
Prima koffie, rustige setting. Altijd vriendelijk en attent. Ik heb last van mijn rug en kan niet lang zitten. I kreeg extra kussens en ben paar keer opgestaan. Geen probleem. Mooie nagels. Bedankt!