De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
2463 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Intakegesprek gehad voor PMU en zoals ik verwacht ben van Julia, altijd even vriendelijk, professioneel en je voelt je vrij alles te vragen. Over een tijdje mijn recensie hoe de behandeling was en het resultaat:-)
Vriendelijk en goede behandeling!
Hij was weer net zo goed als altijd.
Rachel is een topper, zeer professioneel en heerlijke ontspannende behandeling gehad. Ook Renate heeft de pedicure + lak prima gedaan. Zeer tevreden klant!
Prima koffie, rustige setting. Altijd vriendelijk en attent. Ik heb last van mijn rug en kan niet lang zitten. I kreeg extra kussens en ben paar keer opgestaan. Geen probleem. Mooie nagels. Bedankt!
50
1
50
51
52
342
52