Intakegesprek gehad voor PMU en zoals ik verwacht ben van Julia, altijd even vriendelijk, professioneel en je voelt je vrij alles te vragen. Over een tijdje mijn recensie hoe de behandeling was en het resultaat:-)
Melanie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en goede behandeling!
Behandeling door Julia•Cellulitebehandeling
G.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hij was weer net zo goed als altijd.
bert•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Rachel is een topper, zeer professioneel en heerlijke ontspannende behandeling gehad. Ook Renate heeft de pedicure + lak prima gedaan. Zeer tevreden klant!
Anita•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima koffie, rustige setting. Altijd vriendelijk en attent. Ik heb last van mijn rug en kan niet lang zitten. I kreeg extra kussens en ben paar keer opgestaan. Geen probleem. Mooie nagels. Bedankt!