Alles was perfect, netjes en met een prachtig resultaat
Johanna•over 1 year ago
Verified review
Het was een leerzaam en prettig consult over de conditie van mijn huid. Goede heldere uitleg en goed advies gekregen. Een momentje voor mezelf , mede mogelijk gemaakt door de mooie sfeer in de salon en heel lief personeel.
Een echte aanrader !
Monique•over 1 year ago
Verified review
Super netjes behandeld. Chique kliniek met vriendelijk ontvangst en professioneel personeel. Ik kom zeker terug 😊