Altijd een fijne ervaring in de salon. Iedereen is super lief en behulpzaam!
Brow Lamination
Quinety•over 1 year ago
Verified review
Alles was perfect, ik had per ongeluk een basismanicure gedaan zonder nagellak, ze had nog een klant maar ik mocht rustig nog een kopje thee drinken en vervolgens hielp ze me verder.
Treatment by Julia•Manicure
Zeynep•over 1 year ago
Verified review
Fijne zaak, Nathalie legt alles goed uit. Ik kom hier graag vanwege de professionaliteit en de rustige sfeer.