Altijd een fijne ervaring in de salon. Iedereen is super lief en behulpzaam!
Wenkbrauwen lamineren
Quinety•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was perfect, ik had per ongeluk een basismanicure gedaan zonder nagellak, ze had nog een klant maar ik mocht rustig nog een kopje thee drinken en vervolgens hielp ze me verder.
Behandeling door Julia•Manicure
Zeynep•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne zaak, Nathalie legt alles goed uit. Ik kom hier graag vanwege de professionaliteit en de rustige sfeer.