De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
2461 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Top pedicure behandeling gehad. Mooie salon!
Eindelijk een hygiënische en rustige professionele plek waar pedicure en manicure wordt uitgevoerd. Zeer tevreden
Het was een fijne behandeling. Het ging goed. En de salon straalt rust uit.
De plek, de medewerkers, zijn in 1 woord top! Prachtige plek wat vele mogelijkheden biedt. De nagels ben ik niet tevreden over. Bian heeft meer bobbelvorming maar al mijn nagels zitten onder de deuken en bobbels. Voor het geld dat je ervoor betaald mag je toch meer verwachten. Nagels zijn ook niet helemaal verwijderd. Ik was met een uurtje klaar, je betaald voor 1,5.
Julia is heel kundig en nauwkeurig als medisch pedicure, prettig en en ook heel gezellig, Ik ben zeer tevreden over haar behandeling. En het kopje espresso is een goede binnenkomst.liefs van Marlies Kroll-Spronken
61
1
61
62
63
342
63