Voor de eerste keer een behandeling gedaan aan mijn wenkbrauwen. Ze luisterde aandachtig naar mijn wensen en heeft deze zeker waar gemaakt ik ben erg tevreden!!
Wenkbrauwen lamineren
Lianne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd hele lieve dames, hygiënisch en fijne behandeling!
Pedicure
Kayleigh•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Renate heeft ons weer keurig en professioneel geholpen! Heel blij mee!
Anne-Fleur•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij met het eind resultaat, hoofdmassage tussendoor ook echt ontspannen. Echt top!