Voor de eerste keer een behandeling gedaan aan mijn wenkbrauwen. Ze luisterde aandachtig naar mijn wensen en heeft deze zeker waar gemaakt ik ben erg tevreden!!
Brow Lamination
Lianne•over 1 year ago
Verified review
Altijd hele lieve dames, hygiënisch en fijne behandeling!
Pedicure
Kayleigh•over 1 year ago
Verified review
Renate heeft ons weer keurig en professioneel geholpen! Heel blij mee!
Anne-Fleur•over 1 year ago
Verified review
Heel erg blij met het eind resultaat, hoofdmassage tussendoor ook echt ontspannen. Echt top!