Eindelijk een hygiënische en rustige professionele plek waar pedicure en manicure wordt uitgevoerd. Zeer tevreden
Pedicure
Melanie•over 1 year ago
Verified review
Het was een fijne behandeling. Het ging goed.
En de salon straalt rust uit.
Ouafaa•over 1 year ago
Verified review
De plek, de medewerkers, zijn in 1 woord top! Prachtige plek wat vele mogelijkheden biedt. De nagels ben ik niet tevreden over. Bian heeft meer bobbelvorming maar al mijn nagels zitten onder de deuken en bobbels. Voor het geld dat je ervoor betaald mag je toch meer verwachten.
Nagels zijn ook niet helemaal verwijderd. Ik was met een uurtje klaar, je betaald voor 1,5.
Nail or Gel Polish Removal
Larissa•over 1 year ago
Verified review
Julia is heel kundig en nauwkeurig als medisch pedicure, prettig en en ook heel gezellig,
Ik ben zeer tevreden over haar behandeling. En het kopje espresso is een goede binnenkomst.liefs van Marlies Kroll-Spronken