Goede service, vriendelijk en goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader wat mij betreft
Noraly•11 months ago
Verified review
Weer een fijne manicure gehad.
Nandita •12 months ago
Verified review
Zeer Klant vriendelijke sfeer .
Mijn eerste behandeling is naar volle tevredenheid .
Een zeer goede en professionele pedicure behandeling !
Volgende afspraak meteen gepland ❣️❣️
Bram•12 months ago
Verified review
Kom graag langs in de salon om mijn wenkbrauwen te laten doen. Fijne sfeer , wordt altijd netjes en vriendelijk behandeld met een mooi resultaat. Dus kom er blij vandaan . Dank je Britt