Goede service, vriendelijk en goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader wat mij betreft
Noraly•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een fijne manicure gehad.
Nandita •12 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer Klant vriendelijke sfeer .
Mijn eerste behandeling is naar volle tevredenheid .
Een zeer goede en professionele pedicure behandeling !
Volgende afspraak meteen gepland ❣️❣️
Bram•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Kom graag langs in de salon om mijn wenkbrauwen te laten doen. Fijne sfeer , wordt altijd netjes en vriendelijk behandeld met een mooi resultaat. Dus kom er blij vandaan . Dank je Britt