Else,
Ik ben superblij met het eindresultaat.
Bedankt voor jouw professionele advies.
Ben blij dat ik bij jou terecht ben gekomen.
Nogmaals hartelijk dank.
Groet en liefs @ns Kooiker
Ans•over 1 year ago
Verified review
Super vriendelijk en geweldig geholpen.
Pauline•over 1 year ago
Verified review
Goede kwaliteit en vriendelijke service
Evy•over 1 year ago
Verified review
De zonnebanken zijn top en de de dames zijn altijd goed en behulpzaam. Voor je nagels hebben ze ook veel tijd en zit er lang op ik had de laatste keer met een magneet 😀
Conny•over 1 year ago
Verified review
Het is een hele mooie zaak met super lieve meiden! Voor ieder wat wils! Alles kan!