Else,
Ik ben superblij met het eindresultaat.
Bedankt voor jouw professionele advies.
Ben blij dat ik bij jou terecht ben gekomen.
Nogmaals hartelijk dank.
Groet en liefs @ns Kooiker
Ans•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en geweldig geholpen.
Pauline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kwaliteit en vriendelijke service
Evy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De zonnebanken zijn top en de de dames zijn altijd goed en behulpzaam. Voor je nagels hebben ze ook veel tijd en zit er lang op ik had de laatste keer met een magneet 😀
Conny•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een hele mooie zaak met super lieve meiden! Voor ieder wat wils! Alles kan!