Goede service en vakbekwame medewerkers.
Ik kom hier voor mijn nagels en wenkbrauwen. Echt een aanrader! Voor mij ⭐️⭐️⭐️⭐️
Wilma•6 months ago
Verified review
Altijd vriendelijk en gezellig
Tineke•6 months ago
Verified review
Supermooie wimpers! En Britt is een hele leuke meid. Heel tevreden 😊
Jacomine •6 months ago
Verified review
Céline is de beste 💅🏻❣️
Kiki•6 months ago
Verified review
Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen en was heel huiverig hiervoor gezien eerdere ervaring bij een ander. Elsa heeft mij beloofd dat mijn wensen zouden worden gerespecteerd en zij heeft haar belofte gehouden.