Goede service en vakbekwame medewerkers.
Ik kom hier voor mijn nagels en wenkbrauwen. Echt een aanrader! Voor mij ⭐️⭐️⭐️⭐️
Wilma•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk en gezellig
Tineke•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Supermooie wimpers! En Britt is een hele leuke meid. Heel tevreden 😊
Jacomine •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Céline is de beste 💅🏻❣️
Kiki•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen en was heel huiverig hiervoor gezien eerdere ervaring bij een ander. Elsa heeft mij beloofd dat mijn wensen zouden worden gerespecteerd en zij heeft haar belofte gehouden.