Ik werd vriendelijk geïnformeerd en geadviseerd! En kon direct terecht. Er heerst een fijne toegankelijke sfeer.
Tamara•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke voetjes heb ik weer . Behandeling gehad door Larissa . Altijd goed en zorgvuldig gedaan .
Saskia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer mooie wenkbrauwen gekregen
Joke•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Deskundige medewerkers..
Sfeer is ontspannen en vriendelijk ontvangst.
Je ziet hoe goed er om wordt gegaan met hygiëne, wat uiteraard belangrijk is.
Mijn pedicure is kundig en vraagt altijd of er nog klachten en of pijnpunten zijn, behandeling klaar en heerlijk verzorgden voeten.