Blij met mijn wenkbrauwen.
Goed advies gehad van Else!
Fijn sfeer in de salon.
Wilma•10 months ago
Verified review
Weer lekker m’n haartjes gedaan! Gezellig en een relaxed momentje! Koffietje en een praatje! Heerlijk om het weekend mee te beginnen! Tot over 5 weekjes😘
Chantal•10 months ago
Verified review
Top weer zoals altijd ❤️✨
indra•10 months ago
Verified review
Vriendelijk ontvangst en prettige sfeer!
Pedicures zijn zeer goed. Ze bieden zeer goede zorg voor mijn voeten en geven goede adviezen.