Blij met mijn wenkbrauwen.
Goed advies gehad van Else!
Fijn sfeer in de salon.
Wilma•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer lekker m’n haartjes gedaan! Gezellig en een relaxed momentje! Koffietje en een praatje! Heerlijk om het weekend mee te beginnen! Tot over 5 weekjes😘
Chantal•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Top weer zoals altijd ❤️✨
indra•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangst en prettige sfeer!
Pedicures zijn zeer goed. Ze bieden zeer goede zorg voor mijn voeten en geven goede adviezen.