Heel blij met mijn haar, nu mijn derde keer hier en blijf terug komen
Styled by Gajtrie•Ladies' Haircuts
Ebba•23 days ago
Verified review
Fijne, goede en gezellige kapperszaak!
els•29 days ago
Verified review
zoals altijd perfect geknipt.
Thomas•about 1 month ago
Verified review
Afspraken gaan altijd door, nooit wachten, altijd gezellig bijkletsen met Gajtrie. En knippen een 10!
rob•about 1 month ago
Verified review
Ben heel tevreden met mijn nieuwe haar stijl en de afspraak ging soepel, vriendelijk en professioneel. Ben erg blij mee en ik zou deze kaper aan iedereen aanraden.