Het was mijn eerste bezoek voor haar knippen. Ik werd door Gaytrie geknipt en ben heel tevreden ermee. Gaytrie is heel aardig en professioneel, zeker een aanrader! Mooie salon!
Jeanella•2 months ago
Verified review
Helemaal super. Mooi geknipt, snel, en een fijne sfeer!
Leonoor•2 months ago
Verified review
Super knipbeurt, kapster was vriendelijk en kundig, ben er erg blij mee