Martine werkt zeer professioneel en nauwkeurig. Ze kijkt mee naar wat je wensen zijn en stelt je op je gemak. Iemand met liefde voor het vak wat uiting heeft op het resultaat. Zeker een aanrader!
Renske•12 months ago
Verified review
Ik ben goed geïnformeerd over de behandeling en heel vriendelijk geholpen
Sam•12 months ago
Verified review
Vandaag voor de tweede keer m’n wenkbrauwen laten modelleren en verven. Heel zorgvuldig geholpen en als extraatje nog een oog en lipmaskertje gehad. Goed vervolg advies gehad. Kortom, een hele tevreden klant.😊
Danielle•12 months ago
Verified review
Prettige sfeer, en kundig advies
Professioneel
Kom hier zeker terug
Brigitte•about 1 year ago
Verified review
Zeer tevreden over de permanente wenkbrauw make up!
Vriendelijk en zeer deskundig behandeld.