Weer een super fijne behandeling gehad!
Ik ben benieuwd naar de nieuwe producten van Revital die ik vandaag heb gekocht!
Zó leuk dat je steeds weer blijft vernieuwen!
Ilse •about 1 year ago
Verified review
Heel goed en vertrouwd….. ben heel blij ermee
Sanne•about 1 year ago
Verified review
Martine stelde me direct op mijn gemak. Ze nam alle tijd om het hele proces rustig en duidelijk uit te leggen, wat ik erg prettig vond. Tijdens het zetten van de tattoo checkte ze regelmatig hoe het met me ging en zorgde ze voor een fijne, ontspannen sfeer. Ze luistert echt naar je wensen, denkt met je mee en dringt niets op. Het resultaat is nu al prachtig – ik ben ontzettend blij!
Thalisia •about 1 year ago
Verified review
Zojuist de nabehandeling gehad van PMU eyeliner. Superblij mee!! Martine is een vakvrouw! Heel erg precies in het zetten van de PMU, bovendien neemt ze alle tijd voor je én is ze ook nog heel gezellig. Dankjewel lieve Martine, laat maar komen die zomer zonder uitgelopen oogschaduw!
Miranda•about 1 year ago
Verified review
Fijn ontvangst. Professionele behandeling. Top resultaat. Duidelijke uitleg. Erg tevreden!