Mega blij met het resultaat van mijn PMU wenkbrauwen! Martine luistert goed naar je wensen en geeft advies waar nodig. Ze gebruikt goede kwaliteit en veilige producten wat ik zelf heel belangrijk vind. Ook werkt ze heel nauwkeurig en zorgt ze ervoor dat ze de tijd neemt en controleert of de wenkbrauwen naar wens en recht zijn voordat ze begint met de PMU. Zeker een aanrader!! :)
Eline •about 1 year ago
Verified review
Lieve Martine.
Het was prachtig ervaring......
Voel me goed opgemak bij Martine, ze doet het haar werk heel erg goed
Ben heel erg tevreden met de resultaat.... ben blij mee....mooie wenkbouwen
Kom graag later weer terug voor iets anders aan mijn gezicht
Ik geef aan Martine dikke 10
Groetjes Sanne
Sanne•about 1 year ago
Verified review
Infralash laten zetten door Martine: prachtig resultaat! Ze is ontzettend rustig, geduldig en werkt supernauwkeurig. Aanrader!
Maaike•about 1 year ago
Verified review
Martine, neemt uitgebreid de tijd voor je en neemt je wensen heel serieus. Ze werkt netjes en zorgvuldig.
Ik ben zeer tevreden en erg blij met het resultaat.