Hele mooie salon en natuurlijk een hele lieve meid die er in werkt! Alles werd top uitgelegd en alle vragen werden helder beantwoord! 10/10
Ismay•about 1 year ago
Verified review
Wederom heel professioneel geholpen en heerlijk relaxt. Weer een fijne microneedling behandeling gehad, mijn huid wordt er echt veel beter van!
Ilse •over 1 year ago
Verified review
Vandaag eindelijk de stap gezet om iets aan mijn wenkbrauwen te laten doen en het is 100 % meegevallen. Duidelijke uitleg door Martine en een mooi resultaat.
Rinie•over 1 year ago
Verified review
Ontzettend Fijne behandeling, vriendelijk en professioneel.
Mooie powderbrows, ontzettend blij mee
Marjo•over 1 year ago
Verified review
Fijne behandeling, alleen reageerde mijn huid de eerste keer heel heftig, roodheid en zeer droog. De tweede keer ging het beter minder rood en droog. Mijn huid is zichtbaar beter geworden. Maar doe dit niet vlak voor een feestje. Beter om dit een paar weken ervoor te doen.