Martine is altijd in een goede stemming. Altijd geduldig, en vriendelijk en kundig. Ze is alert en houdt rekening met de wensen. Ik ben blij dat ik bij haar terecht gekomen ben.
Nicolette•over 1 year ago
Verified review
Martine neemt uitgebreid de tijd: van intake tot nabehandeling.
Ze luistert goed naar mijn wensen, werkt precies, wil goed werk afleveren en is prettig in de omgang.
Ik heb steeds alle vertrouwen gehad.
Judith•over 1 year ago
Verified review
Heerlijk weer ontspannen en opgeladen, door de behandeling. Martine is een fijn persoon om een behandeling van te krijgen, ze weet precies wat ze doet. Ze verteld ook in stappen wat ze aan het doen is en wat het oplevert. Volgende maand, lekker weer. Aanrader!
Anja•over 1 year ago
Verified review
Heel warm, hartelijk ontvangst en een fantastische locatie! Het resultaat heeft mijn verwachtingen overtroffen. Kijk nu al uit naar de volgende afspraak!
Sonja•over 1 year ago
Verified review
Vandaag Powderbrows laten zetten. Ik was toch een beetje bang dat ze anders uit zouden vallen dan ik ze zou willen hebben. In ieder geval geen dikke donkere wenkbrauwen!
Gelukkig stelde Martine mij gerust en zei dat ze pas gezet zouden worden als ik akkoord was met de contouren die ze als eerste zou aanbrengen. Na wat aanpassingen daarna waren ze precies zoals ik ze wilde hebben.
Ben er zo blij mee!!! Ze zijn precies geworden zoals ik ze hebben wilde.
Ze zijn nu nog donker en ben heel benieuwd wat de uiteindelijke kleur zal worden. Nog even een paar weekjes geduld hebben totdat ik het eindresultaat kan zien, maar ook daar heb ik alle vertrouwen in dat het goed zal komen.