Heel blij met de behandeling van mijn wenkbrauwen door Martine. Geen makkelijke klus, 3 littekens in 1 wenkbrauw. Martine werkt in alle rust en met veel aandacht voor detail, ik was op mijn gemak en vertrouw op haar ervaring en esthetisch advies. Nu aftellen tot het resultaat echt zichtbaar is.
Addy•over 1 year ago
Verified review
Martine is echt een topper!! Super blij met het resultaat! Hele mooie locatie en fijne sfeer.
Het fijne aan de behandelingen is dat er echt geluisterd word naar je wensen, Martine geeft goeie tips en is heel vakkundig! En het is simpelweg super gezellig!!
Lotte•over 1 year ago
Verified review
Super fijne behandeling. Hele mooie wenkbrauwen, goed overleg over de kleur en een mooi resultaat. De volgende afspraak staat alweer gepland!
Étchica •over 1 year ago
Verified review
Martine is precies en geduldig en vriendelijk en kundig tegelijk. Ze stelt je op je gemak, bv bij pijn of vermoeidheid.
Nicolette•over 1 year ago
Verified review
Superblij met het resultaat van mijn lippen. Geen gedoe meer met lippenstift en altijd een "aangekleed "gezicht. Ook heeft Martine de lijntjes bij m'n ogen weer een opfrisbeurt gegeven. alleen een crempje op en zo de deur uit, gemak dient de mens.
Ze gaat heel professioneel te werk en is gewoon een leuk lief mens, en dat is fijn als je een tijdje in de stoel moet blijven liggen. Kortom is villa 10 een aanrader voor iedereen die permanente make up wilt.