Het was een prettige behandeling van mijn wenkbrauwen en het resultaat is mooi!
Dankjewel Martine.
Aggie•about 2 years ago
Verified review
Super
Joann•about 2 years ago
Verified review
Vriendelijk behandeld, hygiënisch, goede uitleg, fijne locatie, deskundig en ervaren.
Aggie•about 2 years ago
Verified review
Wederom een leuke, mooie behandeling gehad met serum , wimper en wenkbrauwverf. En weer wat tips meegekregen.
Op naar de volgende keer! Weer blije ervaring!
Mireille•about 2 years ago
Verified review
Voordat je in de behandelstoel ligt, al weten dat het goed komt: dat is pas een fijn gevoel!! Martine luistert aandachtig naar je wensen, legt duidelijk uit wat er gaat gebeuren en checkt driedubbel om zeker te weten dat je op je best weer uit de stoel stapt. Oftewel, de volgende afspraak staat al gepland!