Fijne behandeling door Martine. Goede uitleg, geduldig en secuur. Ook denk ze mee in dingen die goed bij me passen.
Nicolette•about 2 years ago
Verified review
Heel fijn intake gesprek. Ik kreeg duidelijke informatie. Martine nam de tijd om uitleg te geven en komt vriendelijk en kundig over.
Nicolette•about 2 years ago
Verified review
Sinds een paar maanden kom ik bij villa 10. Martine is goed in wat ze doet, ze luistert naar je wensen en geeft ook aanvullingen wat bij jou zou passen.
Ik kom hier voor mijn wenkbrauwen en ben erg blij met het resultaat ☺️
Priscilla•about 2 years ago
Verified review
Vriendelijk ontvangen en alles werd goed van te voren uit gelegd. Heel fijn. Ik kom zeker terug.
Anja•about 2 years ago
Verified review
Vandaag 2e behandeling PMU wenkbrauwen gehad. Zeer tevreden over beide behandelingen. Martine werkt heel professioneel en precies, geeft goede tips !
Nu blijf ik zeker bij haar komen voor wimpers en wenkbrauw styling !