Gisteren mijn wenkbrauwen laten doen .
Mijn eerste keer bij villa 10.
Een hele fijne ervaring .
Martine nam alle tijd , om te kijken wat voor mij de beste behandeling was .
Goede uitleg over de nazorg .
En wat n gezellige salon .
Zeker een aanrader .
Ingeborg•7 months ago
Verified review
Lippigmentie laten zetten. Is heel professioneel en vakkundig gezet. Goede uitleg gehad. De ruimte is sfeervol en gezellig ingericht.
Judith•7 months ago
Verified review
Mijn wenkbrauwen laten doen ,zier er weer mooi uit, en over 5 weken weer, maar eerst nog een mooie behandeling voor mijn gezicht ☺️
Antoinette•8 months ago
Verified review
Martine legt eerst precies uit wat ze gaat doen en neemt je helemaal mee in dit proces. Ze is heel precies en rustig dus voelde me helemaal op mijn gemak. Het resultaat is al erg mooi al zal het echte eindresultaat nog even op zich laten wachten. Ik heb alle vertrouwen in Martine en haar expertise!