Zeer tevreden
Word er klantvriendelijk geholpen en geadviseerd
Brigitte•8 months ago
Verified review
Wederom een lashlift met verven geboekt omdat het bij Vila10 ècht goed gebeurd en ik supertevreden ben. Ook gelijk een mooi product aangeschaft. Helemaal happy !
Eva•8 months ago
Verified review
Weer een superfijne gezichtsbehandeling gehad en kennis gemaakt met de make up van PUNE!
Super zachte producten en kleuren! En leuk geprijsd! Ik ben enthousiast!
Ilse •9 months ago
Verified review
Vooraf een goede uitleg gehad en er was een goede voorbereiding voordat het daadwerkelijke pigmenteren begon. Door de verdovende creme weinig tot geen pijn ervaren.
Judith•9 months ago
Verified review
Was heerlijk en , resultaat al zichtbaar 😊en belangrijk een leuke klik.