Reviews are written by customers after their visit.

4,9
1035 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Fijne ontvangst, heerlijke stoel, zorgvuldige behandeling en mooie nagels. Dank jullie wel!
Goede hygiene, klantenservice en mooi eindresultaat. Je kunt ook gemakkelijk in de buurt parkeren. Alles is goed aan deze salon.
Ik ben weer tevreden naar huis gegaan met mooi verzorgde handen 👍
Lekker bij binnen komst kopje cappuccino gehad,en onder tussen nagels gedaan,leuk ander kleurtje,personeel erg vriendelijk,maar soms niet goed verstaanbaar,niet goed Nederlands,dat is jammer.Verders toppie.
Ik had een probleempje met een teennagel die een scheurtje had in de lak. Probleem is netjes opgelost en nagel opnieuw verzorgd. En ik hoefde niets te betalen omdat ze net pas gelakt waren( 1 week geleden). Tevreden dus hierover