Goede hygiene, klantenservice en mooi eindresultaat. Je kunt ook gemakkelijk in de buurt parkeren. Alles is goed aan deze salon.
Aniek•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer tevreden naar huis gegaan met mooi verzorgde handen 👍
Rachelle•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker bij binnen komst kopje cappuccino gehad,en onder tussen nagels gedaan,leuk ander kleurtje,personeel erg vriendelijk,maar soms niet goed verstaanbaar,niet goed Nederlands,dat is jammer.Verders toppie.
Hgc•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een probleempje met een teennagel die een scheurtje had in de lak. Probleem is netjes opgelost en nagel opnieuw verzorgd. En ik hoefde niets te betalen omdat ze net pas gelakt waren( 1 week geleden). Tevreden dus hierover