Vandaag langs geweest voor bijvullen van mijn nagels en een pedicure behandeling. Er werd zorgvuldig gewerkt. Fijne service.
Melissa•about 2 years ago
Verified review
Mijn nagels waren erg kort (nagelbijten), maar het resultaat is prachtig(Biab). Het was mijn eerste kennismaking met Vinstudio vandaag. En ik ben heel fijn geholpen en heel erg blij met het resultaat!!
Annemiek •about 2 years ago
Verified review
Fijne behandeling aan mijn voeten van een lieve vrouw!
Margreet •about 2 years ago
Verified review
Ik heb me heerlijk kunnen ontspannen. Na een week met griep op bed te hebben gelegen dacht ik laat lekker mn voeten en handen doen. Het is goed en mooi gedaan ook heb ik heerlijk genoten van een kopje koffie en de heerlijke massage stoel.
Willeke•about 2 years ago
Verified review
Vriendelijk, goede service en kwaliteit
Komt zeker snel weer.