Vriendelijk. Netjes en schoon. Goed advies Mooie frisse zaak
Anita •about 2 years ago
Verified review
Wat een goede man die mij geholpen heeft top.
Hgc•about 2 years ago
Verified review
Prachtige zaak, je wordt goed verzorgd en verwend met en massagestoel bij pedicure. Jammer dat de dame geen Nederlands spreekt, dat maakt het wat minder gezellig.
Johanna•about 2 years ago
Verified review
Vriendelijk en goed geholpen, mooi resultaat ook.
Tanja•about 2 years ago
Verified review
Hele goeie ervaring. Schone studio, netjes en mooi. Nagels zijn mooi en was snel klaar