Fijne salon, heel netjes en vriendelijk en ontzettend blij met m'n nagels!
Treatment by •
Natural Nail StrengtheningShow all…
Sanne•about 2 years ago
Verified review
Er werd heel goed geluisterd naar mijn wensen. Snel en vakkundig werd de Biab aangebracht. Prachtig resultaat.
Fijne handmassage als toetje. Tot de volgende keer!
Wil•about 2 years ago
Verified review
Fijne plek om naar toe te gaan, heerlijke massage stoelen! En top resultaat erg blij mee
Treatment by •Nail or Gel Polish Removal
Anoniem•about 2 years ago
Verified review
Vriendelijk personeel al spreken jullie geen Nederlands maar ik vond het prima. Heerlijke pedicure gehad en ik kom zeker terug
Ellen •about 2 years ago
Verified review
Fijne ervaring gehad , hygiënische mooie zaak. Massagestoelen voor de pedicure top